Dodavatel zajistí dopravu zboží na místo určené kupujícím (dodací adresa) obvykle do druhého pracovního dne po dni expedice. Dopravu zajišťuje dodavatel. Dodavatel nese všechna rizika spojená s přepravou zboží (ztráta, zničení, poškození zboží) tak, aby kupujícímu nevzniklo nebezpečí vzniku škody při přepravě spojené s jeho objednávkou, a to za předpokladu,
že kupující při převzetí zásilky od přepravce (spedice, pošta - Obchodní balík) bezprostředně ověří stav a množství dodaného zboží, správnost druhu a kompletnost zboží, aby v případě částečné ztráty (úbytku) nebo poškození zboží dodávky bylo možno uplatňovat náhradu škody
u přepravce. V případě poškození zboží při přepravě kupující sepíše se zástupcem dopravce zápis o poškození zboží a o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) vyrozumí dodavatele (e-mailem, telefonem.). Po vzájemné dohodě může být kupujícímu ihned expedováno nové zboží. Při reklamaci služby Obchodní balík lze uplatnit reklamaci do následujícího pracovního dne po převzetí/doručení na dodací poště.
Pokud závazně objednané zboží nebude kupujícím uhrazeno/přijato a bude vráceno zpět dodavateli, vyhrazuje si dodavatel právo stornovat objednávku.
je závislá na velikosti zásilky, její hmotnosti a dobírkové částky. Orientační cena za přepravu zásilky 5 kg a dobírkové částky 3 000,- Kč je následující :
Přepravní služba PPL 195,- Kč včetně DPH ( dodání do 24 hodin )